In urma cu cateva saptamani am participat la un eveniment marca Apivita ce va marca un nou început pentru brand. De anul acesta, Grupul PUIG, producătorul brandului , a acordat distribuția exclusivă a mărcii în România, companiei ND Medhealth. Povestea merge mai departe și abundă în noutăți și inovații.
Înființată în Atena în 1979 de un tânăr cuplu de farmaciști. APIVITA se traduce prin „Viața albinei”. Este o organizație responsabilă care oferă soluții de îngrijire naturale și eficiente pentru ten, păr și corp, derivate din ingrediente apicole și plante din flora grecească.
Citește mai mult: APIVITA: CREAT DE ALBINEPortofoliul se îmbogățește cu formule de ultimă oră, care potențează ingredientele sale naturale, originare de pe meleagurile mitice ale Greciei.
Printre cele mai apreciate produse se numără gama de traditie EXPRESS BEAUTY. Măști cu ingrediente naturale, adaptate fiecărui tip de ten. Formulele naturale, dar inovatoare tratează delicat pielea, lăsând-o luminoasă și sănătoasă.
Afine, măsline, dovleac, rodie, portocală, roșcove… Toți nutrienții proaspeți și sănătoși din „dieta mediteraneană“ asociați cu produsele apicole lucrează în sinergie pentru a crea produse eficiente de îngrijire. Opțiunile sunt variate! În fiecare săptămănă, poți alege pentru rutina ta una dintre cele 18 măști de față. Exista si 2 variante de măști de păr.
Colecția EXPRESS BEAUTY vine ca formă de prezentare în monodoze, super facil de folosit. Tu te bucuri de ceva nou oricand ai chef.
Toate măștile și scruburile de față sunt create special pentru a acoperi toate nevoile de bază ale tenului. Au până la 98% ingrediente de origine naturală. Sunt perfecte pentru fiecare dintre noi, deoarece fiecare tratament răspunde unei probleme specifice.
APIVITA – un brand cu responsabilitate sociala
Asta imi place cel mai mult cand aleg brandurile de la care eu sa cumpar. Natura si materia prima sa fie protejate.
CONSERVAREA PLANETEI ȘI CONTRIBUȚIA LA PROGRESUL SOCIETĂȚII
APIVITA se aprovizionează cu ingrediente locale. Cultivarea și recoltarea materiilor prime se face din plantații regenerabile. Se realizează folosind tehnici etice, cu o amprentă redusă de carbon. Produsele nu sunt testate pe animale și toate ambalajele sunt reciclabile și/sau reciclate. Pentru a-și susține angajamentele, brandul s-a alăturat unei puternice rețele oficiale si este prima și singura companie grecească care a obținut în 2017 certificarea B Corp. Asta datorită numeroaselor acțiuni ecologice și sociale: un sediu central cu clădiri bioclimatice, care funcționează din surse de energie 100% regenerabile; procese de producție sustenabile; o bună organizare a resurselor de apă și energie; reducerea risipei pentru a diminua impactul asupra mediului.
PROTEJAREA ALBINELOR
Întrucât albinele joacă un rol major în menținerea biodiversității, APIVITA încurajează practicile de apicultura sustenabilă. Brandul recoltează doar 40% din producția stupilor săi, lăsând disponibil 60%, ceea ce este mai mult decât suficient pentru supraviețuirea albinelor și reînnoirea corespunzătoare a resurselor acestora. Utilizarea uleiurilor esențiale și a extractelor naturale sunt folosite astfel incat producerea ingredientelor apicole se desfășoară fără pesticide, antibiotice sau reziduuri chimice. Brandul este asociat cu apicultori locali care împărtășesc aceleași valori. Pentru a-și perpetua angajamentele, brandul investește enorm în educarea tinerelor generații cu privire la importanța albinelor și rolul acestora în protecția Naturii și Umanității. Din acest motiv, de la începutul anului 2021, brandul s-a alăturat rețelei “1% pentru Planetă”. Ofera 1% din vânzările unor selecții de produse din magazinul Experience Store din Atena și din e-shop-ul propriu către o organizație globală, care se implica în protejarea albinelor și a biodiversității.
Pentru ca este primul articol dedicat Apivita, astazi doar facem cunostinta cu brandul. Eu deja am in rutina cateva produse, dar voi reveni cu prezentarea lor intr-un articol urmator.
Tu ai testat ceva de la ei?
Kisses from Dana!
📱0️⃣7️⃣4️⃣1️⃣9️⃣6️⃣2️⃣3️⃣0️⃣8️⃣