Produse Babor la ceas aniversar

Eu abia de un an am cateva produse Babor, insa acest an brandul aniverseaza 60 de ani. De atunci si pana acum, Babor a continuat sa dezvolte produse invatoare de frumusete, atat de individuale, dar atat de focusate pe probemele pielii. Babor creaza echlibrul perfect intre traditional si inovativ, intre femeia de acum 60 de ani si femeia de astazi, intre ingrijirea la Spa si produse Babor pentru ingrijirea acasa.

Timp de 60 ani, continuu, BABOR a condus o multitudine de studii pentru ca noi sa fim mai frumoase in fiecare zi – intotdeauna “tailor-made” in functie de nevoile pielii noastre. Ceea ce face ca brandul german de produse cosmetice sa fie mai atractiv ca niciodata este abordarea in ceea ce priveste viitorul. “BABOR este un brand de lux, din ce in ce mai cautat” spune Managing Director Michael Schummert si, avem o multime de planuri.”

babor

Da, este adevarat, iar salonul BABOR flagship din Berlin, localizat langa faimosul restaurant Borchardt, favoritul celebritatilor, este o marturie in acest sens. In alte parti ale globului putem sa discutam de celebrele Alila Villas din Uluwatu/Bali sau de Viceroy Hotel & Spa din Miami. Iar ceea ce vedem noi azi, un brand care a reusit sa captureze inima celor mai multi “beautistas” a inceput, ca o creatie extrem de curajoasa, intr-o bucatarie din Cologne.
In 1956 biochimistul german, Dr. Michael Babor a dezvoltat HY-ÖL, un demachiant pe baza de ulei. De aici, toate au dus catre inovatii ce au castigat numeroase premii si au pus bazele companiei BABOR. In anii ’60 (the Swinging Sixties) BABOR a avut un moment de cumpana, iar atunci familia antreprenoriala Vossen a preluat fraiele si a adus compania la Aachen, transformand idea unui om de stiinta intr-un brand global.

In prezent, BABOR este o companie de familie, acum, condusa de ea de a treia generatie. Cele mai solide studii si cercetari BABOR sunt cele care tin de ADN, acestea fiind elementul cheie al companiei. Fiecare produs – de la idea originala la ambalajul final – sunt “Made in Germany”.

Filosofia companiei sustine faptul ca frumusetea este ceva individual, un lucru in egala masura ferm si de necombatut. Fiecare produs este dezvoltat stiintific, in functie de diferitele nevoi ale pielii; aceasta se poate compara cu o amprenta, fiind la fel de unica. Metodele BABOR ajuta expertii din saloane si SPA –uri sa realizeze tratamente BABOR individuale, tailor made si sa creeze o experienta de frumusete care combina precizia cu rasfatul; cu alte cuvinte arta preciziei in ingrjirea pielii. “ Dorim ca fiecare femeie sa descopere adevarata persoana care sta asunsa in ea. Noi descoprim frumusete in fiecare zi – atat in laboratoare cat si in saloane.” spune Schummert.

Dupa 60 ani, BABOR priveste catre viitor cu incredere. Fiolele individuale sunt deja legenda.

produse babor
“Asa ca, este firesc sa sarbatorim aniversarea celor 60 ani din 2016 cu ceva ce iese in evidenta– o noua fiola pentru noapte.”

Cateva produse Babor au si ambalaje noi, in editie limitata cu ocazia aniversarii celor 60 de ani.

produse babor 60 ani

La multi ani, Babor. Sweet 60!

Pana data viitoare,

Kisses from Dana!

Twitter: @DanaStancuMUA
Ti-a placut? Distribuie-l!Share on Facebook
Facebook
Share on Google+
Google+
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest

admin

2 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *